PROKMAR DF50 Z KABINĄ
PROKMAR DF50 to uniwersalny ciągnik dla małych i średnich gospodarstw rolnych, upraw sadowniczych czy warzywniczych. Sprawdza się też jako ciagnik komunalny. Jakie są jego główne zalety?
Komfortowa kabina. PROKMAR DF50 może być wyposażony w komfortową, wyciszoną i tapicerowaną kabinę polskiej firmy NAGLAK. Zawiera ona bardzo bogate wyposażenie. W jej skład wchodzi m.in. ogrzewanie i wentylacja (klimatyzacja w opcji), instalacja radiowa z radiem i głośnikami, reflektory robocze przód i tył w technologii LED, lapa błyskowa typu LED, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, wszystkie szyby przyciemnione i uchylne, lusterka teleskopowe zewnętrzne 2 szt.
Uniwersalność. Silnik o mocy 50 KM zapewnia szerszy wachlarz zastosowań. Skrzynia biegów z biegami pełzacjącymi i aż 24 przełożeniami w przód i w tył zdecydowania zwiększa możliwości wykorzystania traktora. Z powodzeniem zastąpi on stare i wysłużone rodzime ciągniki Ursus C-360. Zachodnie MF255, Zetory i inne.
Trakcja i przyczepność. Dołączany napęd 4×4 zapewnia mu lepszą przyczepność w każdych warunkach.
Solidność. Jego prosta konstrukcja, charakteryzuje się dużą wytrzymałością i niezawodnością.
Łatwość obsługi. W 100% mechaniczna budowa sprawia, że operowanie ciągnikiem jest dziecinnie łatwe. Skrzynia z rewersem mechanicznym ułatwia manewrowanie i nawroty.
Redukcja kosztów. Ciągnik PROKMAR DF50 jest tani w serwisowaniu.
Dodatkowe opcje. Ciągnik można wyposażyć w kabinę typu komfort, która zapewni ogrzewanie i wentylację (klimatyzację w opcji).
W wyposażeniu dodatkowym znajduje się m.in przedni podnośnik TUZ, przedni WOM, instalacja pneumatyczna I i II-obwodowa oraz ładowacz czołowy.
Gwarancja. Traktor posiada 12 miesięczną gwarancję świadczoną przez nas, jako Głównego Importera.
Masz jakieś pytania? Czekamy na Twój kontakt!
PROKMAR DF50 – SPECYFIKACJA TECHNICZNA |
|
– marka: | PROKMAR |
– moc: | 49 KM przy 2400 obr/min (z opcją zwiększenia do 59 KM) |
– silnik: | 4 cylindrowy EURO IIIA, poj. 3260 cm3 |
– maksymalny moment obrotowy: | 183 Nm przy 1800 obr/min |
– filtr powietrza: | suchy |
– napęd: | 4 x 4 włączany mechanicznie |
– skrzynia biegów: | synchronizowana z rewersem 12+12 (opcja biegi pełzające 24+24) |
– WOM: | 540/1000 obr/min włączany elektro-hydraulicznie |
– układ hydrauliczny: | 34 l/min, 2 sekcyjny, 18 Mpa |
– wyjścia hydrauliczne: | 2 szt. EURO |
– udźwig podnośnika: | 1400 kg na końcówkach (910 kg w odległości 610 mm) |
– układ kierowniczy: | hydrostatyczny ze wspomaganiem |
– układ hamulcowy: | tarczowy mokry w kąpieli olejowej |
– długość: | 3733 mm |
– szerokość: | 1615 mm |
– wysokość: | 2502 mm |
– prześwit: | 380 mm |
– rozstaw osi: | 1880 mm |
– minimalny promień skrętu: | 3700 mm |
– opony przód: | 8,3-20 (opcja 280/70R18) |
– opony tył: | 12,4-28 (opcja 360/70R28) |
– masa własna: | 2135 kg (wg COC) |
– maksymalna masa całkowita |
6000 kg z hamulcem najazdowym 700 kg bez hamulca |
– sprzęgło: | suche, 1-stopniowe, 1-tarczowe |
– prędkość maksymalna: | ok. 30 km/h (z biegami pełzającymi 0,25-30 km/h) |
– zużycie paliwa: | 4 l/mth |
– zbiornik paliwa: | 34 l |
– kabina: | polskiej produkcji NAGLAK, wentylowana z ogrzewaniem, reflektory robocze przód i tył typu LED, wycieraczka szyby przód i tył, spryskiwacz przedniej szyby, lusterka zewnętrzne teleskopowe 2 szt., biegi z boku, rewers przy kole kierowniczym, płaska podłoga, regulowana kolumna kierownicza, radio z głośnikami i anteną, lampa błyskowa LED, wszystkie szyby uchylne, tapicerka wewnętrzna, wyciszenie. |
– wyposażenie standardowe: | śruba centralna, zaczep dolny-listwa |
– okres gwarancji: | 12 miesięcy lub 500 mth |
– opcje: | obciążniki przód, obciążniki na tylne koła, błotniki przód, przedni TUZ, przedni WOM, ładowacz czołowy, instalacja pneumatyczna 1 i 2-obwodowa, górny zaczep transportowy z regulacją wysokości, klimatyzacja. |