PROKMAR DF40 Z KABINĄ
PROKMAR DF40 to doskonała propozycja dla mniejszych gospodarstw rolnych, upraw sadowniczych czy warzywniczych. Sprawdza się też jako ciagnik komunalny. Jakie są jego główne zalety?
Uniwersalność. Silnik o mocy 40 KM zapewnia większą uniwersalność. Z powodzeniem zastąpi stare i wysłużone rodzime ciągniki Ursus C-330.
Trakcja i przyczepność. Dołączany napęd 4×4 zapewnia mu lepszą przyczepność w każdych warunkach.
Solidność. Jego prosta konstrukcja, charakteryzuje się dużą wytrzymałością i niezawodnością.
Łatwość obsługi. W 100% mechaniczna budowa sprawia, że operowanie ciągnikiem jest dziecinnie łatwe. Skrzynia z rewersem mechanicznym ułatwia manewrowanie i nawroty.
Redukcja kosztów. Ciągnik PROKMAR DF40 jest tani w serwisowaniu.
Dodatkowe opcje. Ciągnik można wyposażyć w kabinę typu komfort, która zapewni ogrzewanie i wentylację (klimatyzację w opcji). W wyposażeniu dodatkowym znajduje się m.in przedni podnośnik TUZ, przedni WOM, instalacja pneumatyczna I i II-obwodowa oraz ładowacz czołowy.
Gwarancja. Traktor posiada 12 miesięczną gwarancję świadczoną przez nas, jako Głównego Importera.
Masz jakieś pytania? Czekamy na Twój kontakt!
PROKMAR DF40 Z KABINĄ – SPECYFIKACJA TECHNICZNA |
|
– marka: | PROKMAR |
– moc: | 40 KM przy 2400 obr/min (z opcją zwiększenia do 48 KM) |
– silnik: | 4 cylindrowy EURO IIIA, poj. 2545 cm3 |
– maksymalny moment obrotowy: | 135 Nm przy 1800 obr/min |
– filtr powietrza: | suchy |
– napęd: | 4 x 4 włączany mechanicznie |
– skrzynia biegów: | synchronizowana z rewersem 8+8 |
– WOM: | 540/1000 obr/min |
– układ hydrauliczny: | 34 l/min, 2 sekcyjny, 18 Mpa |
– wyjścia hydrauliczne: | 2 szt. EURO |
– udźwig podnośnika: | 1000 kg na końcówkach, 700 kg w odległości 610 mm |
– układ kierowniczy: | hydrostatyczny ze wspomaganiem |
– układ hamulcowy: | tarczowy mokry w kąpieli olejowej |
– długość: | 3520 mm |
– szerokość: | 1575 mm |
– wysokość: | 2510 mm ROPS z daszkiem ochronnym |
– prześwit: | 365 mm |
– rozstaw osi: | 1900 mm |
– minimalny promień skrętu: | 3800 mm |
– opony przód: | 7,5-16 (opcja 280/70R16) |
– opony tył: | 12,4-24 (opcja 360/70R24) |
– masa własna: | 1888 kg (wg COC) |
– maksymalna masa całkowita |
6000 kg z hamulcem najazdowym 700 kg bez hamulca |
– sprzęgło: | suche, 2-stopniowe |
– prędkość maksymalna: | ok. 30 km/h |
– zużycie paliwa: | 3 l/mth |
– zbiornik paliwa: | 24 l |
– kabina: | polskiej produkcji NAGLAK, wentylowana z ogrzewaniem, reflektory robocze przód i tył typu LED, wycieraczka szyby przód i tył, spryskiwacz przedniej szyby, lusterka zewnętrzne teleskopowe 2 szt., biegi z boku, rewers przy kole kierowniczym, płaska podłoga, regulowana kolumna kierownicza, radio z głośnikami i anteną, lampa błyskowa LED, wszystkie szyby uchylne, tapicerka wewnętrzna, wyciszenie |
– wyposażenie standardowe: | śruba centralna, zaczep dolny-listwa |
– okres gwarancji: | 12 miesięcy lub 500 mth |
– opcje: | obciążniki przód, obciążniki na tylne koła, błotniki przód, przedni TUZ, przedni WOM, ładowacz czołowy, instalacja pneumatyczna 1 i 2-obwodowa, górny zaczep transportowy, klimatyzacja |