INFORMACJE OGÓLNE

PROKMAR DF50 ROPS

20220322_092059

PROKMAR DF50 to uniwersalny ciągnik dla małych i średnich gospodarstw rolnych, upraw sadowniczych czy warzywniczych. Sprawdza się też jako ciagnik komunalny. Jakie są jego główne zalety?

Uniwersalność. Silnik o mocy 50 KM zapewnia szerszy wachlarz zastosowań. Skrzynia biegów z biegami pełzacjącymi i aż 24 przełożeniami w przód i w tył zdecydowania zwiększa możliwości wykorzystania traktora. Z powodzeniem zastąpi on stare i wysłużone rodzime ciągniki Ursus C-360. Zachodnie MF255, Zetory i inne.

Trakcja i przyczepność. Dołączany napęd 4×4 zapewnia mu lepszą przyczepność w każdych warunkach.

Solidność. Jego prosta konstrukcja, charakteryzuje się dużą wytrzymałością i niezawodnością.

Łatwość obsługi. W 100% mechaniczna budowa sprawia, że operowanie ciągnikiem jest dziecinnie łatwe. Skrzynia z rewersem mechanicznym ułatwia manewrowanie i nawroty.

Redukcja kosztów. Ciągnik PROKMAR DF50 jest tani w serwisowaniu.

Dodatkowe opcje. Ciągnik można wyposażyć w kabinę typu komfort, która zapewni ogrzewanie i wentylację (klimatyzację w opcji).
W wyposażeniu dodatkowym znajduje się m.in przedni podnośnik TUZ, przedni WOM, instalacja pneumatyczna I i II-obwodowa oraz ładowacz czołowy.

Gwarancja. Traktor posiada 12 miesięczną gwarancję świadczoną przez nas, jako Głównego Importera.

Masz jakieś pytania? Czekamy na Twój kontakt!

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

PROKMAR DF50 – SPECYFIKACJA TECHNICZNA

– marka: PROKMAR
– moc: 49 KM przy 2400 obr/min
(z opcją zwiększenia do 59 KM)
– silnik: 4 cylindrowy EURO IIIA, poj. 3260 cm3
– maksymalny moment obrotowy: 183 Nm przy 1800 obr/min
– filtr powietrza: suchy
– napęd: 4 x 4 włączany mechanicznie
– skrzynia biegów: synchronizowana z rewersem 12+12
(opcja biegi pełzające 24+24)
– WOM: 540/1000 obr/min włączany elektro-hydraulicznie
– układ hydrauliczny: 34 l/min, 2 sekcyjny, 18 Mpa
– wyjścia hydrauliczne: 2 szt. EURO
– udźwig podnośnika: 1400 kg na końcówkach
(910 kg w odległości 610 mm)
– układ kierowniczy: hydrostatyczny ze wspomaganiem
– układ hamulcowy: tarczowy mokry w kąpieli olejowej
– długość: 3733 mm
– szerokość: 1615 mm
– wysokość: 2502 mm
– prześwit: 380 mm
– rozstaw osi: 1880 mm
– minimalny promień skrętu: 3700 mm
– opony przód: 8,3-20 (opcja 280/70R18)
– opony tył: 12,4-28 (opcja 360/70R28)
– masa własna: 2135 kg (wg COC)

– maksymalna masa całkowita
ciągniętej przyczepy z hamulcem

6000 kg z hamulcem najazdowym
700 kg bez hamulca
– sprzęgło: suche, 1-stopniowe, 1-tarczowe
– prędkość maksymalna: ok. 30 km/h (z biegami pełzającymi 0,25-30 km/h)
– zużycie paliwa: 4 l/mth
– zbiornik paliwa: 34 l
– kabina: polskiej produkcji NAGLAK, wentylowana z ogrzewaniem, reflektory robocze przód i tył typu LED, wycieraczka szyby przód i tył, spryskiwacz przedniej szyby, lusterka zewnętrzne teleskopowe 2 szt., biegi z boku, rewers przy kole kierowniczym, płaska podłoga, regulowana kolumna kierownicza, radio z głośnikami i anteną, lampa błyskowa LED, wszystkie szyby uchylne, tapicerka wewnętrzna, wyciszenie.
– wyposażenie standardowe: śruba centralna, zaczep dolny-listwa
– okres gwarancji: 12 miesięcy lub 500 mth
– opcje: obciążniki przód, obciążniki na tylne koła, błotniki przód, przedni TUZ, przedni WOM, ładowacz czołowy, instalacja pneumatyczna 1 i 2-obwodowa, górny zaczep transportowy z regulacją wysokości, klimatyzacja.
GALERIA

Zacznij pisać i wciśnij Enter aby wyszukać